Guten Tag!
Vor einer Woche habe ich das pinke rückenfreie Top von Ihnen gelauft und noch keine Antwort bekommen. Deshalb wurde der Kauf storniert. Wäre es möglich, das Top nochmals als Inserat einstellen, damit ich nochmal die Möglichkeit habe, es zu kaufen?
Lg
Guten Tag,
Das tut mir leid, ich war im Urlaub und dementsprechend habe ich die Bestellung nicht mitbekommen. Ich habe Marko aber bereits kontaktiert und die Stornierung sollte aufgehoben sein. Das Top habe ich heute zur Post gebracht, also sollte das bald bei dir eintreffen.
Tut mir leid für die lange Wartezeit!
Liebe Grüsse
Julia
Every purchase on marko is protected by the marko Buyer Protection. It helps ensure safe payments, gives you the right to claim a refund, and access customer support. Buyer Protection costs a fixed fee of 5% of your item’s price (minimum 0.50 CHF).
Fraud protection
On marko, you do not have to worry about fraud. Sellers only get paid, once you accepted the item. If the item never arrives or is not as advertised, you receive your money back.
Return policy
Once you received an item, you have two days to inspect it. If it ends up not being as expected, you can initiate a return and ship it back to the seller. You will be responsible for the shipping costs, but we will refund you the price of the item.
Secure payment
All marko payments are encrypted and handled by our trusted partner Stripe. That way, both your money and information is protected.
marko support
You can reach out to us 24/7 and expect a reply within 24 hours. Our team will see every issue through to its resolution.
Report listing
We won't share this with the seller. If you are reporting illegal activity, our support team may need to reach out to you for further clarifications.
Charges that occurred during the delivery, to and from you, will not be refunded.
Report Comment
We won't share this with the author of the comment.
Comments
a
Guten Tag! Vor einer Woche habe ich das pinke rückenfreie Top von Ihnen gelauft und noch keine Antwort bekommen. Deshalb wurde der Kauf storniert. Wäre es möglich, das Top nochmals als Inserat einstellen, damit ich nochmal die Möglichkeit habe, es zu kaufen? Lg
Show 1 reply
Hide 1 reply
j
Guten Tag, Das tut mir leid, ich war im Urlaub und dementsprechend habe ich die Bestellung nicht mitbekommen. Ich habe Marko aber bereits kontaktiert und die Stornierung sollte aufgehoben sein. Das Top habe ich heute zur Post gebracht, also sollte das bald bei dir eintreffen. Tut mir leid für die lange Wartezeit! Liebe Grüsse Julia